mandag 2. mai 2011

Sanselig sommer.....

Nå nærmer det seg eksamen hos meg, drar østover i morgen.
Som en liten "premie" til meg selv har jeg bestilt boken Sanselig sommer til meg selv: GLEDE!


(bildet lånt fra Lunehjem)




I det siste har det bare gått i pensumlesing på litteraturfronten, men etter onsdag blir det mer tid til å lese andre bøker/interiørblader og ikke minst få mer tid til ungene, mann, hus og hage.....


PS. setter stor pris på kommentarer og hilsener jeg får av dere blogg venner.

Ha en fin start på uken!

Så må dere ikke glemme Giveaway som jeg har.




 

4 kommentarer:

  1. Hei, så koselig at du fant veien til bloggen min og vil følge meg videre :) Velkommen skal du være!
    Da har jeg kikket meg litt rundt her hos deg, og liker godt bloggen din :0) så legger meg til som følger.

    ...da må du ha lykke til med eksamen da!

    SvarSlett
  2. Lykke til med eksamen og kos deg med den flotte boka de Marit.

    SvarSlett
  3. Masse lykke til med eksamen! Krysser fingrene for deg! :d

    SvarSlett
  4. Lykke til med eksamen! Håper du får noen herlige lesestunder med denne boka di etterpå:) Har veldig lyst på den jeg og..
    Ha en fin kveld,
    klem fra Hanne:)

    SvarSlett